Sara Bjersgård

Fika.....

Publicerad 2008-08-17 23:46:16 i Allmänt,

Tjohopp!
Haft en toppen dag idag, känner mig så glad i själen.
Jag och bästigaste killkompisen Viktor lunchade på Kaffepaus idag. Vi var la där vid 14 tiden och jag kom inte hem förrens vid 19. De blev både en lunch och fika och en massa tjöt. Efter lunchen fick vi sällskap av några av viktors kompisar och sen fortsatte tjötet. De kändes som en idyllisk söndag- sitta på ett fik i 5h med sina vänner och regnet öser ner utanför.
                                                              
Imorn börjar skolan och jag börjar nu få lite ångest....sommarlovet är därmed officiellt över...suck!
Hoppas nu att jag får en bra hårdag imorn och att jag hamnar i en bra studiegrupp. Hoppas oxå att inga otrevliga överraskningar avslöjas på kursstarten....så hela ens dag förstörs. Vi börjar lugnt imorn 13-16....önskar mig själv lycka till!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela