Sara Bjersgård

söndag

Publicerad 2008-08-24 15:07:08 i Allmänt,

Det blev en riktig shoppingdag i fredags. Isse handlade mest, hittade massa snyggt till honom så han fick en helt ny garderob typ. Jag köpte typ massa basplagg, sånt jag visste jag skulle köpa men hade hoppats på att hitta nån fin tunika eller klänning som man kan ha till leggings..men icke!
Hittade dock ett snyggt nagellack som jag bara var tvungen att köpa. Blev en mörk lila/röd nyans och var ju ett sånt jag letade efter typ.    
                                   
Sedan så har jag äntligen köpt mig ett par nya springskor...min mamma har varit på mig att köpa ett par ordentliga då jag springer och tränar i jympaskor som jag hade i högstadiet. Så fick ett infall när vi var på Intersport. Fick dom för halva priset...hade kostad 1300kr-fick dom för 650kr.
 
                                                                                            
Killen jag köpte dom av sa att om man springer ungefär 3mil i veckan så sliter man ut dom på 1år, eller om man springer 1mil i veckan kan man ha dom i hela 3år.....då jag är den sistnämda kändes detta som en bra investering.

Igår var en lugn dag...vi städade lite och fixade här hemma, då vi skulle få besök på kvällen. Men först var vi på Sir Simon och åt plankstek, Jag , Isse, Mats och Karin. Sedan gick vi som sagt hem till oss och spelade eyetoy,singstar,mariokart och en massa kortspel, var en mycket trevlig kväll. 

Idag har vi sovit länge,länge och har varit ute och gått in mina nya dojjor. Nu på eftermiddagen har jag tvättid och ska nog snart fixa lite lunch....blir nog "Saras egen ceasarsallad" idag=P
Hoppas alla har haft en härlig helg
//S




                         
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela