Sara Bjersgård

Vänner....

Publicerad 2008-09-01 00:23:58 i Allmänt,

Ikväll har jag mest tjatat till och från med Karin och Viktor på msn.......gud vad jag saknar er...de är allt bra tur att msn existerar för annars skulle de bli dyra telefonräkningar. Ibland är de så skönt att umgås med någon som är så likasinnig och som man kan prata om allt med. De är nog därför jag saknar dom så mycket ibland....då man känner att man skulle behöva ventilerar tankar och skratta en stund. Tack för att ni finns i mitt liv!

Nu är helgen offeciellt över och den har varit väldigt bra. Igår åkte vi ju hem till mor och far i Hok och städade ur en massa från mitt rum. Så himla kul att gå igenom gamla anteckningar och minnen man sparat. Sedan begav vi oss ut i skogen och letade lingon och svamp. Först hittade vi ingen svamp alls och bara väldigt lite lingon. Vi letade säkert på 4 ställen innan vi hittade vår egen "svamphimlen". Vi tog bara med oss en påse denna gång då vi inte trodde vi skulle hitta särskilt mycket men helt plötsligt var påsen full,synd att vi inte tog med korgen som fanns i bilen. . Så jag och älsklingen åt svampmacka igår och mös framför tv:n, en himla härlig dag. Så synd att jag inte hade med kameran så jag kunde föreviga detta.
Idag har jag varit så duktig och pluggat..hann färdigt med inträdesbiljetten till seminariet och det känns så himla skönt....att för en gång skull vara före i schemat och pluggandet.
Hoppas jag är bättre i halsen imorn så jag och Lina kan träna Kibox på friskis....de är sån tur att jag har henne...=)
//S
Ps: Eve, jag saknar dina inlägg på din blogg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela