Sara Bjersgård

väntan....

Publicerad 2008-08-30 11:31:40 i Allmänt,

Ha, nu var de helg igen....veckorna går så himla fort...!
I fredags var jag ledig och hade tänkt och plugga lite, men fick ett bättre erbjudande om att luncha nere på stan med Frida. De blev även en runda på stan, fick lite spännen köpta och lustigt nog köpte jag en supersnygg bikini oxå. Så mycket längtar jag till solen....haha!

På kvällen var jag ensam hemma och då blev jag så sugen på att kolla på film. Gick ner till Vip och hyrde två filmer. Det blev "Min brors flickvän" och "PS:I love you". Ksn verkligen rekommendera båda...dock är Ps:I love you en riktig snyftarfilm så man kanske ska se den i sin egen ensamhet...om man inte vill storböla inför andra. Min brors flickvän var väldigt mysig och rolig men man kan lätt lista ut vad som ska hända.
Idag bär de av till Hok och ska ta och rensa mitt gammal rum....min lillebror ska ta över de och jag får hans lite mindre. Hoppas han kommer överleva i mitt väldigt orangea rum= )
Vill passa på att gratta min bästaste vän Karin som fyllde 21 igår. Imorgon fyller även Ida 21.....grattis grattis.
//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela