Sara Bjersgård

de vankas...

Publicerad 2008-12-20 17:08:02 i Allmänt,

Nu måste jag göra mig iordning för den stora festen ikväll....
Jag har slagit in paket och stekt köttbullar som jag ska ha med mig, hoppas de blir en lyckad kväll med mina underbara vänner.
Jag ska ha på mig min nyinköpta lila klänning.....har inte bestämt mig om jag ska ha legging med mönster då jag tyckte låren mest såg ut som kassler=)......men har med mig mina heltäckande svarta med, blir nog dom så slipper jag bekymmra mig för konstiga blickar...hahha
Hann faktiskt oxp färga håret nu på förmiddagen så ser jag naturligt blond ut då utväxten började synas...... fixad för fest helt enkelt!
Tydligen kommer de folk som jag inte träffat på flera år...ska bli roligt och se hur mycket dom har förändrats, tappar jag bort mina vänner så kan jag alltid prata gammla minnen med folk.
Ska försöka ta massa kort ikväll....kanske kommer dom ut på bloggen, kanske inte....de beror nog på hur kvällen fortskrider.
Hoppas ni får en mysig lördag....ni som inte ska tillbringa den med mig såklart....då blir de galej!


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela