Sara Bjersgård

Fredags stress

Publicerad 2008-12-19 10:17:46 i Allmänt,

Nu har min stressiga fredag börjat......jag har redan varit och solat en sväng, den sista innan festen och jag har blivit lite brunare och finare=)
Nu ska jag snabbt in i duschen och sedan få i mig lite frukost. Efter de ska jag och älsklingen bege oss ner mot stan och se om de finns någon som vill klippa både två....jag ska bara toppa håret och Isse ska både färga de och klippa. Sedan ska jag hitta miljoners saker nere på stan....de är ett måste, så därför känner jag mig smått stressad. Vill så gärna hitta en klänning tills imorn så de är prio 1. sedan ska jag även köpa en present för 50kr och sen en hemlig sak som jag inte kan skriva här. Sen vill jag ju hitta nåt fint till älsklingen.....hoppas de blir avklarat idag med för då är ja färdig med alla klappar. Sen tillslut ska vi fixa en julklapp till våra föräldrar och detta har vi nog redan bestämt vad de blir för nåt....
Sen ska vi åka upp till A6 och möta upp Isses mamma och handla lite där med......denna tur vet jag inte om jag ska ta då jag hoppas jag har köpt färdigt allt och jag måste hem och packa då. Men vi får se hur de blir med de. Sedan vid ca 17 kommer mamma in och vi ska handla kläder till henne uppe på A6 för hennes presentkort hon fick i födelsedagspresent.....ska blir spännande. Efter de åker jag me mamma hem till Hok och jag ska sova där i helgen.................förstår ni att jag är stressad!!???
Hoppas ni får en supermysig helg....ska försöka uppdatera hur festen blev och helgen hemma i Hok.
//S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-12-19 17:28:35

Hej!

Hoppas allt är bra med dig. Det låter verkligen som en stressig fredag. Men så är det innan jul när allt ska ordnas. Var en svång på A6 idag. Så mycket folk att man nästan får panik. Hoppas du hittar någon fin klänning. Ha en riktigt bra jul och nyår.

Kram kram

Postat av: evelina

Publicerad 2008-12-19 21:25:30

pssst. jag vet vad du ska köpa för julklapp. Lina har skvallrat. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela