Sara Bjersgård

hej och hå

Publicerad 2008-12-02 18:12:51 i Allmänt,

uch va dålig jag är på att hålla er uppdaterade.....ursäkta ursäkta!
De är bara tisdag och jag är redan trött....de känns inte som en bra start på veckan.
Igår så gick allt så himla fort..haha....min hlk-lärare var hos mig och skulle bedömma mig som lärare, alltid lika nervigt och jobbigt men de gick så bra så. Sen hade jag typ resten av dagens lektioner med....så nu är snart alla mina uppgifter klara, slutspurten imorn. Sen fick jag gå lite tidigare än vanligt igår och var hemma redan vid 15.50 och kollade därför med Lina om hon ville träna tidigare än kl19....vi såg att de gick ett spinningpass medel kl 16.30 och satsade på de.....fatta vilken fart man fick. Slänga i sig lite mat, ta på sig träningskläder och bylsa på sig överdragskläderna...sen ta cykeln och gasa iväg. Var där 16.20 och 16.30 drog de igång..........jag hann inte ens tänka däremellan, satt helt plötsligt på cykeln och spinnande för fullt!
Var så skönt att komma hem och ha hunnit träna och klockan bara var 17.30....de är ju då jag annars brukar komma hem från praktiken (som idag)!!!
Kvällen sedan bestod av lite planering och sedan en massa mys framför tv:n i soffan......är ju vår CSI-kväll ju!

Idag kom jag hem sent......bussf*n var även 25min försenad så där stod man och frös och regnet de bara öste ner.....ska skriva ett mejl till bussbolaget nu och klaga. Jag har snart åkt med linje 25 i 4veckor nu och inte en enda gång när jag åkt från månsarp hemåt har bussen kommit i tid....den är alltid 10-15min sen.........hur kan detta komma sig tror ni?????
arg börjar jag bli i alla fall.....
Tänkte även åka och lägga mig i solariet idag men har inget ork och då de blev punka på cyklen igår så måste jag isf gå ca 15min i ösregnet och sen hem igen......de vill vi ju inte! Får ta de imorn och hoppas jag känner mig lite piggare.

Hoppas ni har haft en härlig början på veckan
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-03 16:41:55

Punka!?!? Men Sara då!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela