Sara Bjersgård

helg...

Publicerad 2008-12-05 20:48:55 i Allmänt,

Sitter och myser framför Idol och äter after eight.....jag älskar helg!
Varit mycket hela veckan nu och har längtat så mycket efter helgen...och nu är den äntigen här. Veckan har som tur var gått väldigt fort och har haft bra dagar på praktiken. Var och tränade på gymmet med Annie i onsdag och hoppas jag brände några kilo....minst! Igår var älsklingen och jag på a6 för att spana efter julklappar och en sväng på Ikea såklart...tyvärr blev de knappt inget köpt alls, då blir man lite deprimerad! Men idag blev de bättre upp......tss*
Efter praktiken kom Frida och hämtade upp mig och vi åkte ner mot stan......vi var både på shoppinghumör och behövde båda massa saker. Kom hem med 2 par svarta byxor, det ena paret för 99kr och de andra för 179kr.....fynda fynda! Sen köpte jag vinterstövlar, svarta fina på Din Sko...mycket nöjd att jag äntligen hittade ett par. Sedan kommer jag nästan alltid hem med en påse från Gina tricot....så även idag. Blev en röd fin kofta som jag kan ha på jul och en svart med stora fina knappar.....är så nöjd. Sedan kunde jag äntligen införskaffa systers julklapp.....hoppas hon blir nöjd nu då jag letat över hela jönköping, blev smått galen idag innan jag kunde införskaffa denna klapp.
Fortfarande ingen som har ett tips om vad jag kan ge till Isse???......frågar honom flera gånger om dagen om han kommit på nåt han vill ha....snart blir han galen på mig*haha*

Imorn får jag ändå ta en sväng till på stan....skulle köpa ny foundation och concealer då de snart är slut. Men då jag inte kom ihåg vilken färg/nyans jag använder nu och orkade inte stå där och testa bland alla sorter får jag ta de imorn när jag kollat upp detta...smart va!?


Hoppas mina vänner har en fin fredag....imorn blir de torget rätt tidigt med älsklingen innan han ska iväg på match. Någon som vill umgås med lilla mig imorn?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela