Sara Bjersgård

jahopp...

Publicerad 2008-12-27 18:59:40 i Allmänt,

sitter själv i min kalla lägenhet......vi var bjudna till Henke ikväll men då de tydligen bara skulle bli killgänget som skulle dit kände de konstigt om jag kom med. Så älsklingen gick för en stund sen och så sitter jag här....lite snopen och vilsen. Vad gör ni för kul ikväll?
Varför ska de alltid vara jag som sitter själv en lördagskväll.......känner mig lite bortglömd av alla just nu, men jag får väl skylla mig själv......jaha!
Jag blir alltid så rastlös när jag är själv hemma...speciellt på kvällarna då jag inte tar mig för nåt då utan bara kollar på tv. Idag har jag även nog kollat alla bloggar jag kunnat hitta 20gånger om och jag börjar bli galen...hahhaa....
Hoppas ni får en mysig kväll....får se vad jag hittar på men stannar nog i mitt hörn framför tv:n...får väl ta tag i mitt liv imorn istället.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela