Sara Bjersgård

Julmys...

Publicerad 2008-12-23 14:14:04 i Allmänt,

Nu sitter jag och väntar på att Isse ska slå in min sista julklapp....så får inte lämna soffan ännu. Därför passar jag på att visa veckan som gått i bilder jag tagit men inte hunnit lägga in.

Under min bakvecka blev de både lussekatter, kärleksmums och banankaka....alla blev väldigt lyckade!


I torsdags när jag kom hem från träningen hade Isse fixat iordning vårt årliga julbord. Då vi inte firar jul ihop så har vi vårt egna lilla julbord lite innan.....smakade smaskens.


Såhär såg jag ut på julfesten i lördags....älskar min nya klänning!


När jag och Annie var ute senast gjorde hon en inbakad fläta på mig och jag tyckte de blev ganska snyggt, trotts min stora panna=) Kanske blir de denna frisyr på julafton om hon orkar streta med mitt hår.


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela