Sara Bjersgård

min älskling då...

Publicerad 2008-12-30 20:28:12 i Allmänt,

min pojkvän är hopplös.....skickade ett mess i morse att han var tvungen att köpa lite hostmedicin idag då jag hostar som attan, pratade till och med med honom innan han gick in på apoteket....men vad kommer han hem med......sugtabletter för halsont!!!!!!! Så nu ligger jag här och hostar lika mycket och lär inte få mycket sömn inatt.........att de ska vara så svårt!
Tyvärr måste jag säga att vår nyår hos Mats och Karin är hotad....min feber vet jag inte hur de är med då jag knaprar ipren och jag vill ju inte smitta dom. Sen börjar älsklingen känna sig hängig så han gick och la sig direkt när han kom hem. Hoppas de bara beror på att han är uppe tills kl5 på morgonen och spelar poker, äter fördåligt och sover för lite nu de sista.......ger honom mina sugtabletter mot förkyldning för förebyggande syfte. Vill ju att han ska kunna åka till Österrike på fredag...fast jag blir ensam i 10 hela dagar!! Hur de blir med nyår för morgondagen utvisa.....hoppas jag känner mig som en friskare människa och att Isse mår bättre......
//S

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-30 21:33:42

Stackare, inte kul o va sjuk! Hoppas du blir bättre tills imorn så ni kan fira nya året. Sen får vi väga oss i övermorgon, inget roligt men måste ju väga in oss! :) Oj oj... sen blir de hårdträning. Men först måste du ju bli frisk! Jag börjar med få ont i halsen dock, men ligger o hoppas att det inte blir värre. Ringer imorn och hör hur det är med dig, om du mår bättre kanske vi kan ses en stund!? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela