Sara Bjersgård

söndagsstök

Publicerad 2008-12-21 20:22:09 i Allmänt,

Idag har varit en lugn dag hemma i Hok. Jag valde att stanna tills måndag och hjälpa till mes julstöket och städning. Efter maten tog jag en sväng till Karin och vi gick promenix och fikade....härligt att träffa sin bästaste vän igen.

Kvällen igår blev väldigt lyckad...hade superkul och de var så roligt att träffa alla vänner och alla andra man kände. Tack tjejer för en lyckad fest. Lite synd var det då massa bestämde sig för att åka in till stan och gå ut istället.....varför lämnar man en bjudning så?? Hoppas bara inte dom satte tjejerna i skiten då bussen kom för att hämta alla 50st och de bara var 7kvar som skulle åka med!!!!!!
Men jag hade i alla fall skojisgt och helt plötsligt var klockan 00.30 och de var dax att åka hem...hoppas ni tjejer inte fick städa allt för länge efter oss.
Tyvärr tog jag inte fram kameran alls under kvällen men Linas kamera blixtrade flitigt så ska se om jag kan få alla av henne sen....vissa blev bra, vissa kort blev mindre bra*tss*
Hoppas ni får en mysig söndag..nu ska jag ta och fortsätta städa.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela