Sara Bjersgård

suck...

Publicerad 2008-12-06 19:05:51 i Allmänt,

Har knappt gjort nåt idag...de är väl så himla jobbigt när man fastnar i alla sina planer och vara kaputulerar. Hann med och äta och träna yoga...blev ca 30min då jag kände mig vig som ett kylskåp, men ska försöka köra dessa 30min varje dag nu och se om de blir bättre......brukar ju vara vigare!
Sen fastnade jag vid en film på tv...sen vid mtv och Viktor på msn.....men nu ska jag säga hejdå till Virre en stund och stängaav allt, sätta på bra musik och ta hand om mig själv, måla naglarna,ansiktsmask och äta kvällsmat. Orkar jag blir de nog en god sallad ikväll annars är jag rädd för att de blir nåt enkelt som knäckisar....är slarvig när de kommer till mat på kvällen. Har börjat fundera på om jag alltid ska byta ut kvällsmaten mot en shake eller soppa, behöver ju egentligen inte äta mer då jag knappt gör nåt på kvällarna. Är ju även smidigt att göra istället för att äta en massa onyttigt som jag gör när de ska gå fort och smidigt. Vi får se vad jag bestämmer mig för......något tips på bra/nyttiga soppor???
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela