Sara Bjersgård

4år....

Publicerad 2008-11-05 17:02:14 i Allmänt,

Idag är det den 5 november år 2008.....de är en bra dag för oss här på sjöbogatan-idag är allt lite extra kärleksfullt och mysigt.
Var och tränade med Lina och syster på gymmet vid 9 imorse....uch vad jag var trött. Men vi gymmade 1½h sen gjorde jag några extra stopp påvägen hem.
Ville ju överraska älsklingen med något och de fick bli "frukost" på sängen och ett kärlekskort. Visste ju att han skulle fortfarande ligga och sova när jag kom hem så min plan funkade perfekt. Efter jag hade duschat överrskade jag honom med att vakna till en bricka fullt med............................*sötsaker*


Jag själv skulle aldrig kunna äta nåt så sött de första jag gör på morgonen men då jag hade varit uppe och ätit frukost redan vid 8 så blev de här en god fika i sängen.....de blev mycket uppskattat=)
Ikväll blir de att gå ut och äta på Anna-Gretas.....har hört om deras underbara tapas, måste vi testa! Att gå ut och äta är en liten tradition vi har skapat och är ett måste på årsdagen.

Suttit och skrivit på mitt arbete nu.....har bara 3sidor än men känns som jag har koll på läget ialla fall. Ska gå och låna en bok av Frida imorn, en som jag inte har för att få med mer källor och sen om jag hinner ska jag coh Lina sätta oss och läsa igenom varandras arbeten, men chansen till de är just nu väldigt liten.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela