Sara Bjersgård

brrr its cold in here

Publicerad 2008-11-25 21:00:47 i Allmänt,

Sitter här och fryser....hatar denna kyla!
Precis ätit lite risgrynsgröt och spelat patiensduell med Karin....min räddare!
Har haft en bra dag på praktiken men haft en massa att göra....sönderstressad nu på eftermiddagen, men ikväll blir de till att slappa för hann förbereda allt tills morgondagens lektioner. Imorn tar jag hand om alla lektioner med barnen då min handledare är på HLK på handledarträff...hoppas barnen är extra lugna och fina imorn! Är ju sämst på att konflikthantera ser ni.......
Ska ta och kolla på House nu och sen kojsa tidigt.....upp tidigt imorn som vanligt....på morgonen längtar jag tills vfu:n är slut. Då behöver jag inte gå upp förrens 7.30 som tidigast......men föreläsningssalen känns ju inte så lockande, uch nej!
Hoppas alla mina vänner har de bra på sina praktiker och ni andra i skolan, jobbet eller hemma.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela