Sara Bjersgård

helg...eller inte

Publicerad 2008-11-14 20:26:08 i Allmänt,

Känns inte som de är fredag...har ju inte ledigt ännu så att jag kan ta en lång sovmorgon.....just i detta nu ångrar jag att jag tackade ja till jobb,....men vill ju jobba, vill ha lite extra pengar till jul och mellandagarna. Är inget jobbigt jobb att gå till....visst de är psykiskt och ibland fysiskt påfrestande men man är bland människor och man kan umgås och prata om allt möjligt....så de är alltid trevligt där. Mycket är ju fortfarande nytt för mig men de finns alltid nån som jobbar som kan de, som man kan fråga saker.

Nu är första vfu veckan färdig....gått så himla fort och de är mycket som ska in på 4veckor nu....redan lite stressad, tror min handledare blev de idag med när vi satt och planerade...känns dumt att begära att man ska få ha lektioner och sen ska hon få in allt som hon planerat nu innan jul....men hoppas de blir bra.
Sitter och myser i soffan nu och kollar på Idol...är nog första veckofinalen jag sätt hela....gillar mest uttagningarna och när folk sjunger falskt.....tsss
Har tråkigt...så himla rastlös och är ensam hemma. Isse är iväg på match och kommer nog inte hem förrens jag somnat, hatar ensamma hemmakvällar!
Hoppas ni har fått en bra början på helgen
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela