Sara Bjersgård

hemma redan

Publicerad 2008-11-13 16:32:09 i Allmänt,

Redan hemma....fick gå hem redan vid 15-tiden idag och de var behövligt. Är sliten och trött fortfarande men känns lite bättre nu i slutet av veckan...är nog väldigt psykologiskt!
Damp ner i soffan direkt med täcke om mig....ska vila lite nu innan de blir tufft Kibox-pass ikväll med Lina....ska bli kul men just nu är jag allt för seg för att se detta.
Haft en bra dag på skolan och räddningstjänsten var hos oss en stund på förmiddagen.....alla barnen fick testa att släcka med brandsläckaren och så även jag.....alla barnen ropade "Heja Sara" under tiden....dom är för söta!
Ska nog ta och äta lite frallor och så nu innan träning...Isse har lovat tacotallrik när jag kommer hem.....me love!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela