Sara Bjersgård

lektion

Publicerad 2008-11-11 21:09:48 i Allmänt,

Så nu har jag pysslat färdigt....hoppas de blir bra!
De ska få göra sina egna väderprognoser som en avslutning på deras senaste tema om väder i alla former. Så nu har jag gjort min prognos som jag ska introducera med imorn och sen ska vi prata om hur man kan göra. sedan ska de få sitta två och två och göra sina egna prognoser men olika väder, temperaturer och vindar.....blir nog superskoj grej. De blir ju nån mer lektion till detta och sedan ska de få redovisa sina prognoser för varandra......

Aldrig börjat ha lektioner efter 2 dagar men känns egenligen inte som de ska bli något problem. har ju hoppat in i den klassen under kursens gång och haft uppdrag från skolan...funkat jättebra. Nu har jag ju lärt mig deras namn på ett ungefär så de ska nog gå..*tss*
Nu blir de House sen läggdax.....redan trött!
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-12 19:56:37

Tjusigt! Hoppas det blev en hit! Jag trivs kanon, ska introducera bokstaven U imorn och då ska vi göra det vi gjorde på bilden. Först siffror med pastell o sen klippa ut o sätta på svart papper. Hoppas de klarar de! :) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela