Sara Bjersgård

nu vecka...lika trött!

Publicerad 2008-11-17 22:13:35 i Allmänt,

Uch vad jag uppdaterar dåligt...ursäkta mig!
Haft en bra dag idag....haft en lektion idag och de rullar på, kom hem lite tidigare idag och de var så skönt. Så var hemma vid 16 tiden och fick lite paus mellan vfu och tvättid vid 18. Vi tog oss en promenix(fått med isse 2gånger i raken nu) och sedan gick förbi ICA för att köpa mjölk och hårfärg till mig. Imorn ska jag försöka täcka över den fula utväxten jag fått...hoppas denna blekning blir bättre än de andra, tog en nytt märke idag för att se om de blir nåt bättre.....hoppas!
Sen har jag tvättat hela kvällen...springer fram och tillbaka och där imellan har jag både planerat lektion, pratat med mor och kollat på tv....var ett ledsamt CSI avsnitt idag så har gråtit en massa nu med!!!*tår*
Blev en äggmacka nu och dax att gå och kojsa....vet att de inte är de bästa att äta precis innan läggdax men....så blir de ibland!
Imorn blir de en sen dag på praktiken med möte på eftermiddagen....
Hoppas eran vecka börjat bra
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela