Sara Bjersgård

vilar...

Publicerad 2008-11-22 13:00:48 i Allmänt,

Är hemma idag....funkar inte att jobba då man mår illa ständigt och känner sig konstig. Måste vila  helgen och se om de blir bättre så jag får en bättre vecka.....veckan har ju tagit på krafterna när man ska försöka vara trevlig och alert fast man känner sig dålig.
Igår blev de mys framför tv:n...älsklingen börjar med känna sig sjuk men mer åt förkyldningshållet, hoppas han inte smittar mig med de med nu. Så låg nerkrypna under både filt och täcke då de är sjukt kallt i lägenheten nu och kollade på Idol. Helt sjukt att inte Johan åkte ut igår....han är ju så sämst!! Man hejar ju klart på Kevin..!

Har sovit till 12 idag......vaknade vid 8 först som jag var inställd på att sova 8h nu men vaknade illamående och ville bara somna om....vet ju att jag behöver vila så jag kan bli frisk....så sov till och från tills 12.....skönt, men sen kunde jag inte ligga kvar, blir ju så rastlös!

Vad ska ni göra för roligt idag?
Tanken att jag ska stanna liggande hela dagen gör mig redan rastlös....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela