Sara Bjersgård

waikepaiki

Publicerad 2008-11-08 09:08:59 i Allmänt,

Redan uppe.......vem går upp en lördag kl 8 frivilligt kan man fråga sig......jo jag!!
Snart kommer min syster hit och vi ska gå på Torget.....eller Töööjet som man säger här i Jönköping. Köpa lite blommor och jag ska införskaffa mig lite nytt löste och kanske en gardinkappa om de finns. Är alltid lika roligt att vara där man alla dofter och grejer att kolla på. Har ni aldrig varit på torget en lördag i jönköping rekommenderar jag de verkligen....de är som att gå på Hötorget i Sthlm fast mycket större och inte lika gåpåiga försäljare=)
Men nu ska jag inte tracka på sthlm för de.....Karin tyckte jag var elak mot stockholmare igår....näää....rent allmänna åsikter jag slänger ur mig...tss! Men jag älskar sthlm....jag har alltid roligt där och Karin har lärt mig att hitta inom ett rätt brett område då vi alltid går dit vi ska än att åka tunnelbana, måste snart åka dit igen!
V hade supertrevligt igår jag och Karin.....vi åt och åt och åt....satt på Jensens i 2h och bara tjötade och åt. Sedan gick vi till Frida där några andra hade slutit upp och hann vi med lite tjöt där med.
Idag blir en lugn dag....ska ta torget på förmiddagen..hoppas jag hittar nåt fint till min älskade far där tills imorn....ni har väl inte glömt att de är farsdag?? Sen ska jag och älsklingen fixa här hemma....åka till sortergården och slänga en massa och bära ner en massa i källaren till förrådet. Ikväll blir de myspys framför tv:n, troligtvis för mig själv då Isse ska spela poker SM på nätet........(gick ju bra förra gången).....hoppas de går likabra denna...håll en tumme!
Ska ta och kolla om de går nån bra film på tv ikväll....annars kanske de blir att gå till VIP och hyra en.....ja vi får se.
Hoppas ni får en härlig lördag mina vänner.....njut av ledigheten eller njut ni som jobbar....*pengar på kontot*
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela