Sara Bjersgård

ååååå

Publicerad 2008-10-07 21:34:52 i Allmänt,

dom j*kla böckerna har inte kommit idag heller....skulle ju läsa dom imorn men nu lär jag ju inte få dom förrens tidigast kl17 imorn....då är de ju lite sent...suck!!!
Har inte pluggat nåt alls fast Isse har åkt iväg på träning....precis ätit och sen fastnade jag framför tv:n..fast de inte är nåt roligt. Men nu ska jag kl 21.18 ta tag i mitt liv och stänga av tv:n ett tag och få lite gjort....tänkte även lägga en ansiktsmask under tiden...underbart=)

Här är älsklingen nya datahörna som han ordnat ihop då han har så ont i ryggen att han inte kan sitta utan måste stå framför datorn......ser allt för roligt ut!!!

//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-07 22:19:47

Ska inte reta upp dig nu... :P Men fick mail från adlibris att de skickade min bok idag o då kommer den troligtvis imorn :) Jag hoppas dina kommer imorn med!! :) Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela