Sara Bjersgård

AJAJAJ

Publicerad 2008-10-02 18:19:12 i Allmänt,

Nu har jag varit hos tandläkaren....ajaja...hatar sprutor,HATAR!! Jag har en underbart trevlig och rolig tandläkare så har inte viljat byta till en som ligger närmre pga detta....han kan även säga dom mest konstiga saker ibland..haha!
Hade en underbar pojkvän som körde dit mig, var lite av ett nervvrak innan jag åkte dit....gillar verkligen inte att gå till tandläkaren och speceillt inte när jag redan innan vet att de kommer medföra sprutor och troligtvis smärta efter själva besöket. Christian sa de i bilen då vi var lite väl sena att de var ju bara bra så hinner jag inte bli stirrig innan jag går in men de visade sig att jag ändå skulle få vänta 20min...åååå...höll på att svettas bort tröjan=/
Sen kom han och hämtade mig...så roligt...han såg direkt att jag hade färgat håret ljusare...blev så himla snopen....vilken bra tandläkare jag har va!!!??? 
Själva ingreppet gick på ett nafs...först bedövning, undertiden den började värka så fixade han med min metallbåge bakom tänderna och sedan tog han bort tandköttsbiten.....men de blev inte till att skära bort den som jag trodde utan han brände!!!! bort den....lukten stannade kvar i munnen ett tag kan jag säga och stackars den som skulle komma in efter mig...lukten av bränt kött..uchhhhh!
Det kommer att värka nu i några dagar men de var bara att knapra Ipren sa han så löser sig de med....känns inte allt så farligt nu.
Efteråt blev de en sväng på stan med Lina för att hitta en förlovningspresent till Anna och Patrik tills på lördag....lovar att berätta vad de blev.....på söndag=)
Sen gick jag och systeryster på stan för att leta efter jacka men jag kände mig inte alls sugen på de då bedövningen började släppa och värken och olustigheten kom över mig. Vi gick dock en sväng till GinaTricot och det blev en ny kofta...min favvo sort som jag har i flera färger men är gamla upplagor från några år tillbaka-blev dock en till svart..I love!
                                                             
Sen blev de en otroligt snygg sjal från H&M som jag blev så supernöjd med...ville ha en med mörka, mer "smutsiga" nyanser med massa av färg och tyvärr fanns detta inte men det blev en med mer guld,bruna toner- I love this one tooo!  
 

Har fått lite nippran på sjalar nu igen och idag tog jag fram min "tant"/"fina damen" sjal ur garderoben.....
Vad säger ni.....tant eller trend????

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela