Sara Bjersgård

ajajaj

Publicerad 2008-10-02 10:28:29 i Allmänt,

Nä har inte varit hos tandläkaren än utan kom ju på att jag var tvungen att ta nya prover denna veckan...hade jag helt glömt men som tur är var jag ju ledig idag. Blev att stiga upp "tidigt" och åka bort....delvis hoppas jag att dom är avvikande nu med så jag får veta vad de är för nåt, får man en förklaring liksom. Men sen vill man ju kanske inte äta medicin och så hela livet heller....men vi får se...läkaren ringer väl nästa veckan!
                                                                     
                                    Jag är otroligt rädd för sprutor och vågade inte kolla denna gång heller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela