Sara Bjersgård

andra delen.....check!

Publicerad 2008-10-22 12:49:19 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från vår gruppredovisning...såååå skönt att de är gjort. De gick väldans bra fast jag sa tydligen "mmmm" rätt ofta....borde kanske öva lite på de och vara tyst där istället eller gå nån tala kurs=)
Brukar ha ett väldigt problem när de kommer till redovisningar....inte för att jag tycker de är jobbigt att prata inför andra utan jag har ju vissa svettningsproblem och de brukar bli värre när jag ska redovisa. Idag gick de faktikst mycket bättre och behöver inte byta tröja efter jag kommit hem....de är ju framsteg=) Men jag är en sån person som måste välja kläder efter tillfällen...vissa dagar vet jag att jag ska göra nåt då jag kommer svettas(under armarna) extra mycket och då kan jag inte ha t-shirts eller så...bär vanligtvis aldrig "färgade" kläder då svetten synd bättre på dom och så....detta är något som påverkar mitt liv väldigt och har testat allt, utom operation!!!

Men men.....tillbaka till dagens upplägg. Blir lunch snart hoppas jag...Isse har precis kommit upp och han har planerat att göra en egen smörgåstårta idag, men han verkar inte ta tag i de så vi får se.
Eftermiddagen skall ägnas till att öva inför tentan på måndag....skriva om läsprocessen så jag kan de som ett rinnande vatten...
Hoppas eran onsdagförmiddag har varit fin....här var de så fint väder på morgonen men när jag åkte hem regnade de, va surt!

//S

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2008-10-22 14:36:51

hey darling.. ja har gjort egen bild i paint.net och redigerat lite i stilmallen..

Om du vill så kan jag göra ngt åt dig. säg bara vad o skicka lite bilder så löser jag de.=) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela