Sara Bjersgård

bakdax

Publicerad 2008-10-25 16:36:06 i Allmänt,

Nu ska jag ta och skynda mig för att gå till Britta....vi ska baka banankaka och hon ska testa sin nya mixer och bjuda på smooties. Sedan kommer Mimmi senare och vi ska nog hyra film och bara tjöta. Måste leta fram banankake receptet och gå till willys och handla innnan......


Idag har jag annars inte gjort ett skit. Gick upp sent och åt lite frukost, sen fastnade jag framför datorn och tv:n och sen blev klockan allt mer. Pratade med frida på msn om tentan på måndag, kändes skönt att man övat på samma saker och de kändes som jag kunde redogöra för de oxå....men har annars inte ens kollat på anteckningarna idag, jag borde verkligen men inte tagit tag i de.
Sen när klockan helt plötsligt var halv 4 så kändes de som de var dax för att fixa med lunch.....(allt blir så förskjutet på helgen). Vi fick en massa vuxenpoäng idag då vi gjorde panerad rödspätta med kokt potatis och remolaudsås....detta är någor vi aldrig gjort, men fick tipset av Lina och älskar panerad fisk, så var tvungen att testa. Blev supergott så de kommer de bli fler gånger.
Nu måste jag byta om och bege mig....
Hoppas eran helg har varit fin
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela