Sara Bjersgård

blir förvirrad!

Publicerad 2008-10-24 10:18:23 i Allmänt,

Godmorgon godmorgon....
Uppe i relativt god tid för att hinna med allt som skall hinnas med idag.
Ska iväg en sväng till stan, kolla om jag kan fixa en sak tills ikväll, lämna tillbaka låneboken på bibblan och så skulle jag vilja ha ett par svarta byxor tills ikväll...ska slinka in på hm och kolla. Hade tänkt att ta en promenad ner men vädret är skit här idag och inget uppmuntrande så får nog bli cykeln.
                                                                    
Sedan måste jag plugga,plugga, plugga inför tentan......nu var jag inne på pingpong(skolans gemensamma mejl) och då hade vår kursansvarig lagt ut massa om vad vi ska tänka på till tentan....blev bara ännu mer förvirrad om vad vi egentligen ska kunna, trodde jag hade fattat men nu vet jag inte längre....hata!!!
Sedan i eftermiddag måste de göras iordning här då de kommer folk hit ikväll.....Jag, Linda och Frida(kanske Lina) ska ut och äta och sen blir de nog att vi åker hem hit. Vi har inte bokat nåt bord ännu men de blir nog att vi letar oss fram och se om de finns nåt ställe som har rum för oss=) blir mer spännande så då vi inte vet vad kvällen bjuder på....kanske blir chicken mama till slut!!
Nähä nu ska jag äta frukost och sen försöka bege mig ner mot stan...vore skönt att fixa de innan alla andra kommer.
//S



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela