Sara Bjersgård

brrrr

Publicerad 2008-10-30 19:22:28 i Allmänt,

Jag fryser ända in i märgen.....jag fryser!
Mina fötter är kalla och min näsa är som is.....ska ta mig en stor varm kopp med te nu och försöka tina upp. Vi har de kallt i lägenheten....får kanske ta tag i de imorn och ringa till CA och klaga lite. Jag gör inget alls...uppkrupen i soffhörnet med filten om mig och fixat inför imorn, seminarium, det sista! Jag gör inget alls och ändå så fryser jag..ska gå och kolla hur många grader vi har här inne...skulle tippa på en 17grader kanske!
De säger att de ska komma snö snart.....kanske redan inatt/imorn. Jag älskar snö, jag blir glad av snö....om den lägger sig fin som ett täcke och de knakar när man går på de, då älskar jag de. Men hatar blask....de är de värsta som finns, allt blir blött och smutsigt, jag hatar de!
Nu ropar min kopp te på mig och dax att fixa nåt för kvällen att äta. Igår bestod kvällsmaten av jordgubbssnören och choklad....ajabaja!
//S

Kommentarer

Postat av: Me

Publicerad 2008-10-31 10:01:51

Kallt? Vi har ju nov, dec, jan, feb... framför oss..suck.. Helst ska man till solen nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela