Sara Bjersgård

dagens klädsel....

Publicerad 2008-10-22 16:33:27 i Allmänt,

Dagens klädsel var noga utplockad inte för att de skulle se så snyggt ut utan för att de skulle vara bekvämt vid svettningsattaken jag förväntade mig vid redovisningen....80% av alla mina outfits består av linne och en kofta man kan knäppa upp...allt för att de ska vara luftigt=)....(förstår ni att detta har påverkat hela mitt liv!!
                                                               
                                                           
     Sunshine jeans från MQ - undra om de fortfarande säljer dessa då alla mina jeans är sönder
linne från Lager157 (
ignorera kärlekshandtagen=)
Kofta från Gina tricot...har flera i olika färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela