Sara Bjersgård

dax för en promenad..

Publicerad 2008-10-14 15:30:17 i Allmänt,

ååå va härligt...solen lyser utanför fönstret och det är nästan klarblå himmel hela tiden....så dax för mig att ta en liten promenix...dock gör jag inte det för att jag lever hälsosamt och bra utan för att jag måste till skolan för att hämta ut mitt arbete...*tss*
Har skrivit färdigt vfu rapporten och den blev på 4sidor + litteraturlista...med hjälp av enkelt radavstånd och korta meningar. Kollade med Lina innan hur hon hade gjort och typiskt nog hade hon fått de till 2½sida.....fattar inte hur hon gjorde. Det är nästan värre att minska ner på text man skrivit än att få tillräckligt, bara man är bra på att ordbajsa.(ett nytt begrepp jag aldrig hört innan jag började på högskolan....ett väldans fult begrepp....vem kom på det liksom??)
Hoppas ni har det bra i tisdagssolen....njut!
//S

Kommentarer

Postat av: britta

Publicerad 2008-10-15 15:09:25

ordbajsa is the shit;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela