Sara Bjersgård

de gick ju bra!

Publicerad 2008-10-24 14:19:16 i Allmänt,

Nu har jag precis ätit en tallrik med spagetti och köttfärssås...jammi!
Kom iväg ner till stan tillslut och fixad de jag skulle....sen gick jag på jakt efter ett par svarta byxor. Har blivit så deprimerad nu de senaste när jag testat jeans då inget passar längre eller så sitter dom fult. Men kände att jag kunde lägga lite pengar på ett par helsvarta byxor som man kan ha till fint. Först var jag på H&M och testade typ 5par....inget passade, kände mig som en stor valross och blev direkt deprimerad, jäkla lår!! Sedan begav jag mig till Gina...brukar alltid hitta nåt där, de gjorde jag även denna gång...så konstigt ibland vilken skillnad på storlekar de är. Brukar "alltid" komma i stl42 eller 32/34 och de gjorde jag på Gina men inte på HM, men de var inget på Gina heller som passade riktigt bra eller satt fult, jag är en sån som försöker inte göra inpulsköp, har lärt mig att tänka till innan=)
Sista besöket blev till Vero moda och där hittade jag ett par. var inte riktigt som jag hade tänkt mig från början men gillade dom så dom fick de bli. Dom är av en liten tunnare variant, jag hade mer inriktat mig på jeansaktiga byxor.

Sen har jag nog fixat ett extra jobb....med lite hjälp från Karin såklart=) Ska till Taberg på tisdag för att träffa chefen och sen får jag nog nästan börja direkt. Det är en verksamhet med barn som är autistiska och där man tar hand om dom innan och efter skolan. Alltså hoppas jag jag kan jobba många kvällar/nätter och helger.

Nä nu ska jag stänga av Oprah på tv:n och sätta mig och plugga. Har ingen motivationa alls men måste,måste,måste!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela