Sara Bjersgård

fredagskväll

Publicerad 2008-10-31 16:11:19 i Allmänt,

Jag har inte pluggat nåt..suck, jag är hopplös.
Men var i skolan då en sväng...seminariet fick bra och skönt att kunna bocka av de.
Nu står banankakan i ugnen inför ikväll och jag ska snart ta och duscha och göra mig fin. Lina kommer och hämtar mig 17.40 då vi ska ta en sväng över Hok innan.
Ska blir så kul att träffa massa vänner och bara umgås och tjöta. Blir en bra uppladdning på en tung jobbarhelg....men de ska nog gå.
Känns som jag inte kommer hinna skriva mycket alls i bloggen förrens på måndag eftermiddag då jag kommer tillbaka lite till soffhörnet och "verkligheten". Ska försöka skriva hur dagen varit när jag kommer hem imorn men vågar inte lova att jag orkar.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll och helg....vi hörs om några dagar.
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-01 16:35:37

Hej, hoppas det gå bra på jobbet o att du inte är allt för trött! Tack för en trevlig kväll igår. Mumsig bananacake :) Och våra småpajer - favorit i repris så att säga :) Ses på tisdag iaf! Om vi inte orkar träna på måndag vill säga :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela