Sara Bjersgård

goda nyheter...

Publicerad 2008-10-20 14:12:00 i Allmänt,

Läkaren ringde innan.....proverna såg bra ut igen så nu behöver jag ingen medicin....men för att vara säkra på att de inte blir avvikande igen så ska jag ta nya prover i januari....sen får vi se....de kändes skönt så där att få veta men ändå inget svar på min snabba viktökning....kanske är de åldern (låter som jag är 50+) som de sa på ugndomsmottagningen!!!!
Har hunnit med så mycket idag....åkte hem till annie och hon lämpade av mig här på Torpa. Åkte till skolan direkt för att skriva ut på OH-de gick jättesmidigt och de kostade mig bara 12kr med färg och alls...de är de värt för att få en bra redovisning tycker jag. Sen träffade jag Frida och Lina och vi gick till Ica för att handla lite lunch...blev fjärilsmakaroner med ostsås och bacon...något nyt för mig med en klassiker för Lina och Frida=)
Sen kollade vi på den digitala föreläsningen....var inget att ha...typ exakt samma som hon har sagt på föreläsningarn...nästan alla pp som visades hade vi sätt innan....men men nu är de gjort.
Ska ta och ta på mig mina träningskläder snart och bege mig till friskis för 85min kibox pass....kommer va dööööö efter. Bokade därför tid på nordic club för en soltid efter träningen.....lägga sig där och varva ner! Jag tycker de är så smidigt att sola efter träning för jag blir ändå så svettig av solning så måste duscha efter.....blir inte ni de??
Sen har jag hela eftermiddage/kvällen till plugg.....himla vad mina planer går i lås bra idag.....hoppas de forsätter så!!
//S                                                               

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2008-10-20 15:49:04

vad skönt att slippa ta medicin då. nice med träning också.

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-20 17:28:23

Härligt för dig! hopppas det fortsätter åt rätt håll. ha det så skönt i solen;) kramar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela