Sara Bjersgård

Godmorgon

Publicerad 2008-10-20 09:24:40 i Allmänt,

God morgon mina vänner...sovit gott?
Varit vaken sen 6.30....fast jag kunde sova tills typ nu(9.19...) Fick upp linus och sen försökte jag sova igen...men de gick verkligen inte, det blev som jag befarade. Vanligtvis när jag har vaknat så kan jag inte somna om......suck*
Men nu har jag lite koll på alla mina grejer, plockat lite disk och tagit mig en lååång frukost framför nyhetsmorgon...de var inte igår!
Ska ta och packa ihop mina grejer nu och åka lite tidigare än tänkt till Annie för att lämna av bilen...ska nog försöka plugga lite nu när jag kommer hem till jkpg, innan lunch, så slipper jag ha de hängande eftermiddag/ikväll....super smart=)
Lovar att meddela direkt när läkaren ringer vad mina prover visade......
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela