Sara Bjersgård

godmorgon....

Publicerad 2008-10-06 10:12:31 i Allmänt,

Jahopp nu var de ny vecka och jag inleder den med en härlig sovmorgon....=) Vakande tyvärr av mensvärk och av det jäkla såret i munnen-tandläkaren sa att de skulle kännas i 2-3dagar....de har gått 2-3dagar nu!!!!!!
Men solen skiner faktiskt ute nu efter en helg med bara regn och mörker....underbart tycker jag.
Idag består dagen av att först kolla igenom den enda kurslitteraturboken jag har för tillfället...hoppas jag får dom andra på posten idag. Sen duscha och göra mig fin innan de är dax för skola vid 13.
Nu är frågan om jag ska ta och äta lite frukost eller om  man inväntar lunchen istället....vet ju att frukosten är de viktigaste målet på dagen men njuter aldrig av att äta den, superbra när man börjar tidigt och jobbar/går i skolan annars funkar man ju inte som man ska. Men nu ska ju jag bara vara hemma....hmmm....vi får se hur de blir!
Har en rolig föreläsning idag mellan 13-16 om svenska ljud- idag skulle vi ha med oss en fickspegel för att vi ska se oss själva bilda bokstäverna med munnen....väldigt spännande de där att se hur man skall lära ut till barnen och även hur man själv gör, något man egentligen aldrig tänker på.
Sedan hoppas jag att både mina kursböcker har kommit med posten och mitt "Today I'm wearing this"-linne+tröja=)
Vid 19 blir de spinning på Friskis med Lina....nu jäklar ska vi bli svarvade(tränade).
                                                                      
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela