Sara Bjersgård

grrrr

Publicerad 2008-10-14 16:57:38 i Allmänt,

Blir så j*klar irriterad...skulle gå och hämta mitt arbete så jag kunde komplettera färdig de och skicka in skiten....men när jag kom dit fanns det inga arbeten utanför dörren som de skrev!!! Trodde först jag kommit fel men sen satt de en annan som delar kontor med examinatorn och hon visste inget alls. Tydligen hade de varit fler som kommit dit och letat efter sina arbeten....jäkla skit handledare!!! Nu vet jag inte alls när jag kan hämta de eller om jag ska skicka in den kompletteringen jag gjort......
Så..nu har jag avreagerat mig.....de var skönt!!!!!
Ska ta och göra mig iordning nu för lite kalas hos Annie och Johan ikväll....blir nog min nya "big face"-tröja=)
//S
Ps: jag har en väldans konstig pojkvän...han har börjar med "give me five" och jag måste klappa hela tiden för de mest konstiga grejer.....suck! Men jag älskar honom ändå....

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2008-10-14 17:02:16

suck, killar ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela