Sara Bjersgård

hahaha...

Publicerad 2008-10-07 18:18:08 i Allmänt,

Går verkligen inte att plugga..... Isse bara tjötar i telefon och samtidigt går han fram och tillbaka genom vardagsrummet, hallen och köket....tror ni jag som sitter och myser under filten i soffan med min överstrukningspenna kan läsa eller..näääää. De är nu de vore väldigt bra med ett 3rum som man skulle kunna sitta och plugga i och som går att stänga dörren på...vore ju toppen. Jag kan ju gå och plugga i sängen men då lär jag somna direkt...är så himla trött och då blir de ju verkligen inget pluggat! Nu får jag bara invänta att Isse ska åka på träning så jag får lite lugn och ro här hemma...haha
Såg att de var knappt nåt kul på tv idag....kunde dom inte lägga Cityakuten på tisdagar istället för att de ska krocka med CSI....dom måste ju lära sig att planera bättre de där "tvmänniskorna".
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela