Sara Bjersgård

Helgen är över...

Publicerad 2008-10-05 22:48:23 i Allmänt,

Nu är de helt plötsligt söndag kväll och helgen är snart över....suck!
Har haft en härlig helg delad med vänner och familj...egentligen kan man inte önska sig nåt mer.
I fredags tog vi det bara lugnt och mös framför tv:n....
Lördagen blev de tidig uppgång för att åka hem till Hok och hjälpa till med höststädning och låta mamma testa sin energimassage på mig. Det var helt underbart skönt måste jag säga...hon har ju bara lärt sig halva programmet som består av rygg,armar och händer.....händerna var helt underbart=)
Nästa gång ska hon lära sig resten som består av nacke, huvud och svank.....vet att jag kommer älska huvudmassage(de brukar Isse göra på mig)

 
                                                      Så här mycket gillar min syster att bli masserad...haha

Sedan var de dax att åka hem och förbereda sig för fest....

Blev lockigt hår för kvällen, första gången jag testar de med kort hår. Blev en liten förfest med Viktor innan vi åkte till Huskvarna, stod och lockade håret samtidigt som vi drack dooleys......tsss
Vi mötte upp Danne och hans gäng på bussen och sen bar de av mot Vapenvallen....dock lurade han iväg oss på en sån omväg, gud vad de var svårt att gå i klackar i nerförsbacke samtidigt som de är blött och massa löv på marken- killarna skrattade gott åt mig i alla fall...hahah!
Det blev en väldigt lyckad fest med massa prat, gott vin och så mycket skratt att jag fick ont i käkarna.
Här är de lyckliga paret!

                        
Jag, Viktor och Lina tog en massa roliga kort hela kvällen- mest på oss själva=)

                                     
                                                                          Lina och sin Pelle-sötisar
                  

                     



                                                    
                                                               Är vi inte otroligt söta!!??
Blev en riktig slappar dag idag-inte uppgång förrens 12...härligt härligt!
Hade ju till och med en frukost kompis idag...de brukar jag aldrig ha...Tack Viktor!
Var så skönt att även inte behöva gå utanför dörren idag...förutom till tvättstugan....så har varit en riktig slappardag helt enkelt.
Hoppas ni andra har haft en härlig helg
//S











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela