Sara Bjersgård

hemma i Hok

Publicerad 2008-10-11 16:24:01 i Allmänt,

Nu sitter jag och skriver på morfars dator....idag har min syster skaffat en msn åt honom..tss..vi får se om han kommer använda den- jag tyckte de var lite överkurs=)
Var en stressig morgon då jag låg och snozzade allt för länge och sen fick jag jättebråttom med allt jag skulle hinna med. Fick äta frukost när jag kom fram till mor och far och sen ska jag snart ta och fixa håret inför ikväll....ska försöka vara mer noga med att locka denna gång. Men då jag alltid bli rastlös av sånt där så lär bakhuvudet se lika platt ut som förra gången..haha!!!
Har hjälp till att baka havrekakor idag...superenkelt de är.....bara mjöl,havregryn,socker och smör....de får jag allt ta och göra hemma någongång. Som tur var stod mormor vid min sida och visade alla knep man kan använda....får ta och skriva ner allt hon säger så jag är säker på att jag lyckas nästa gång....tänka sig....hon har alla sånna recept i huvudet....en levande receptbok=)
Har även suttit en hel del med min nya mobil....supernöjd fast jag inte fattar allting riktigt än...!!
Snart kommer kusinerna och de blir godmat och massa "catch up- to do" (stavas de så??)
Hoppas inte söndagen blir lika mörk och regnig som idag...man blir ju lätt deprimerad!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela