Sara Bjersgård

hemma igen...

Publicerad 2008-10-19 20:27:28 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem från Viktor och de har varit så kul. Vi gick en långpromenad med Tilda och sen satt vi och fika lite. Karin kom förbi en kort sväng innan hon skulle åka hem till sthlm igen.....*tår*..men hon kommer hem i november igen så då får vi allt träffas längre...idag blev de ett hej och hejdå!!
Bänkade mig nästan direkt framför tv:n för att kolla på ensam mamma söker.....spännande varje gång att se vilka de väljer tillslut.
Imorn blir de till att få upp Linus till skolan och sen packa ihop mina saker som ligger utspridda över hela huset. Sen bär de av till Jönköping igen och mer plugg...ska försöka göra en massa imorn...vi får se om jag får in allt på en dag. Ska lämna av bilen hos annie, gå till skolan och se om de kan hjälpa mig med att skriva ut diagram på OH. Sen kommer läkaren ringa mellan 11-12 och berätta provresultatet.....spännande. Efter lunch ska jag träffa Lina och Frida och lyssna på en föreläsning över nätet och sen diskutera den tillsammans. På kvällen skulle jag vilja träna med nån...kanske kan få med Annie då. Skulle även vilja få in en soltid under dagen men de får vi se om vi kan klämma in. Såklart ska jag få in lite plugg om fonetik till seminariet på tidags med någongång under dagen.....tror ni jag lyckas??
Men ikväll ska jag bara slappa....sov en sista gång i de sköna hästen sängarna och sedan motivera mig för de 3veckor intensiva pluggningen som väntar...jippi!
Hoppas ni har haft en härlig helg mina vänner...!!??
//S

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2008-10-19 20:58:10

Jo helgen har varit bra, din också förstår jag! :D

Postat av: Maja

Publicerad 2008-10-19 20:58:14

Jo helgen har varit bra, din också förstår jag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela