Sara Bjersgård

illa illa

Publicerad 2008-10-18 00:02:38 i Allmänt,

Ni vet dom där papprena jag åkte tidigare till skolan för att skriva ut imorse.....när vi väl var på föreläsningen fick vi dessa exakt samma papper av läraren...suck!!! Bara för att jag hade varit så duktig och tagit ut dom....men men!
Höjdpunkten på dagen var nog när jag och Lina lunchade på chilithai...underbart, ar allt för länge sen man var där! Föreläsningarna var där emot rätt sega, speciellt dom på eftermiddagen....till och med vår lärare tyckte att den ena var skittråkig...haha...så de var nog alla som tyckte. Lite roligt då vi satt på föreläsningen om ord och fonologisk medvetenhet.....där sitter min och Linas gammla specialpedagog/svenska lärare...Bibbi från Hok. Hon kände först inte igen oss med sen sken hon upp som en sol....tror egentligen inte att hon kände igen mig men hon kände igen Lina då hennes mor jobbar på skolan.....men så roligt när vi sitter där och lyssnar på hur vi ska lära barnen hur man läser och så sitter denna person som lärde oss läsa i samma sal=)
Har gjort den största beställningen på en pizzeria idag....vi hade med oss 11olika saker md oss hem...blev sånt himla bök dock när alla skule betala för olika saker och de var en nisse(som vi känner...alla känner alla i Hok) som blev så arg då pizzabagaren inte hunnit börja med hans då han hade en sån stor bställning (vår)...han gormade och gick ut och åkte iväg...gud vad vi blev snopna!
Nu ska jag titta på de sista avsnittet av E.R och sen försöka sova....killarna lär ju sitta upp typ hela natten men hoppas jag somna ändå.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela