Sara Bjersgård

jag borde gå och lägga mig!!

Publicerad 2008-10-21 23:26:28 i Allmänt,

Jag är en dålig människa.....jag har inte övat inför morgondagens redovisning än, sitter delvis och väntar på att Isse ska komma hem och skriva ut min reviderade text så jag kan stryka under lite och så....men han borde vara hemma nu, hoppas de inte har hänt nåt!=/
Sedan var de så mycket roligt på tv idag med...egentligen inget jag följer men de var Uggly Betty, Christine och nu Brothers and sisters....har även smaskat lite lösgodis som vi köpte på Maxi innan...jag är en dålig människa......!! kostade bara 39kr/kg...vi var tvungna=)

Min träningsvärk börjar bli allt mer plågsam...speciellt efter att man har suttit i soffan lite och stelnat till liksom.......plågsamt!!!!! Men lina har oxå träningsvärk....känns lite bättre för då är de inte bara jag som känner smärtan*ler*
Nähä nu ska jag ta och lägga mig...ta med mina papper och min rosa överstrykningspenna!!!!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela