Sara Bjersgård

kibox...

Publicerad 2008-10-20 18:01:20 i Allmänt,

Nu har jag och Lina kört ett stenhårt pass på friskis...gud min armar! Jag har aldrig haft starka armar och kommer kanske aldrig få de heller men när man väl använder dom explosivt som vi gjort idag ger detta träningsvärk imorn.....can't wait=)
De är konstigt oxå att så fort jag börjar träna så får jag ont nånstanns....hah...och jag lovar, de sitter inte i huvudet då jag hellre skulle slippa de onda. Idag fick jag krampkäningar i högerlåret....de får jag bara när jag simmar crawl annars men nu kom de i mitten av passet, hoppas de inte är nån sträckning eller så så jag kommer dras med de en längre tid, de orkar vi inte. Senast på spinningen fick jag ju ont insida högerknä och de var oxå nåt nytt....
Mina knän är de alltid ont i när jag tränar. klarar inte med jättemycket hopp och skutt..därför ingen sån där medeljympa på friskis, har testat och de funkade inte alls. Har alltid ont när jag springer/joggar men har länge försökt ignorera de...!
Men kibox passet var iaf super skoj och vi var i den lilla salen och vi var 10pers....mysigt va=) Vi hade en helt underbar instruktör som vimsade lite fram och tillbaka och drog massa roliga kommentarer hela tiden....så passat kl 15 på måndagar kan jag verkligen rekommendera...jag och Lina bestämde direkt efter att vi ska försöka gå varje måndag som vi kan....är ju lite dum tid om man slutar skolan kl16....men hoppas de blir vårt lilla rutinpass, kör igenom verkligen hela kroppen.
                                                      
                                                       Stod och slogs i över 1h....så himla kul

Nu har jag precis kommit ur duschen, nyrakade ben och blommondoftande hår...kan de bli bättre?!
Ska nog ta och göra en äppelpaj efter jag har pluggat lite, vi har två fulla kassar igen. Annie och Johan var hemma hos mormor och morfar igår och hjälpte morfar installera sin nya skrivare. Hem fick dom flera kassar med äpplen och jag och Isse fick några av dessa då...jammi!
               

Mormor & morfars vinteräpplen....jammi

//S




Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-21 20:09:52

Såån sjuuuk träningsvärk idag!!! Galet!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela