Sara Bjersgård

Mamma mia...

Publicerad 2008-10-09 21:45:35 i Allmänt,

Har varit dåligt på att skriva idag...haft så mycket för mig!!!!=)
Hade musik mellan 9-12 idag..så himla roligt att få dansa och sjunga och lära sig roliga ramsor som man kan ha nytta av i sin lärarroll sen. Sedan blev de att sätta sig med gruppen och fila på våran redovisning....den kommer nog bli super!
Blev att jag knappt hann kommma hem förrens jag var iväg igen....jag har ju velat se Mamma mia- filmen på bio länge nu men inte haft någon som viljat hänga med. Men nu frågade jag mamma och syster om dom ville gå och idag slog vi slag i saken..... Den var ju underbart härlig, vilka miljöer...dit skulle man vilja åka!!
Dock tror jag jag inte njöt av filmen då jag visste för mycket om den...läst allt om den, recensioner och hört vänner prata om den...därför visste jag redan vad jag skulle förvänta mig och visste nästan hela handlingen. Men jag är en musikalmänniska...älskar mixningen av story och song...även story/dans är underbart- så filmen passade mig som person perfekt.
                                                    

Nu sitter jag och kollar på Day after tomorrow och ätit upp en hel förpackning av salladsärtor....så himla gott- blir man malig så är de perfekt, tuggmotstånd och krispigt, jammi!
Väntar på ett nytt avsnitten av Criminal mindes och att älsklingen ska komma hem.
Hoppas ni andra har haft en härlig torsdag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela