Sara Bjersgård

mysko

Publicerad 2008-10-10 15:09:21 i Allmänt,

Jag har sätt ett mystiskt sammanträffande på min blogg....eller då man kollar på min statestik....genom veckorna är de alltid mest besökare under onsdagarna....haha...undra varför alla läser ens blogg då!!!??
Nu har jag gjort mig "fin" och är snart påväg ut i vimlet denna fredag eftermiddag...
Får allt ta och börja med en sån där....dagens outfit inlägg oxå...jag tycker själv de är roligt att se vad andra har på sig så men det kanske ni inte bryr er om....säg vad ni tycker...är de en bra inläggside??

                                      Today I'm wearing this



//S
PS: glöm inte att kommentera-de är så roligt att höra vad ni tycker eller bara skriva vad ni har för er...*love*

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2008-10-10 15:48:13

Hmm.. alla har ju typ en sån, dagens outfit. men e man intresserad av mode e d säkert skoj att läsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela