Sara Bjersgård

mysmåndag

Publicerad 2008-10-20 21:13:33 i Allmänt,

Som vissa av er vet har jag och älsklingen alltid myspys framför CSI på måndagar...idag är inget undantag. Blev en gammal klassiker till kvällsmat idag....wok med kykling och nudlar.
                                                
Detta blandas ihop praktiskt i en wokpanna och jag häller alltid över lite soya som de får stekas i en stund. Sedan använder jag alltid sweet chili till min mat....tycker de är väldans gott, Isse gillar de med baran soya...de är ju en smaksak.
Efter detta blev de efterrätt med mormors äppelpaj recept....light varianten. är ingen smuldeg utan man använder lite socker,kanel, ströbröd och cocos...sedan avslutar man med lite smör överst.

                              Visst ser de smaskigt ut!!??

Ibland älskar man måndagar...
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela