Sara Bjersgård

nu är jag uttöjd...typ

Publicerad 2008-10-08 22:42:11 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka från yogan och blivit helt avslappnad och töjt mig hitan och ditan...de var skönt men de är ju inget man blir svettig av just deras pass. Därför ska jag och britta ha yoga hemma hos henne i fortsättningen och följa hennes yoga videos istället. Dom får man till och med träningsvärk av....de känns som de ger oss mer då. Kommer nog kanske gå på yoga på friskis ändå ibland bara för att få den här rörligheten/smidigheten....
Kom ju på innan jag åkte att de var massa roligt på tv idag...var ju premiär av Bonde söker fru och sen en av mina favvosar har ju börjat nu(förra veckan) grey's anatomy....men får se till så jag kan se reprisen i helgen!!!                   
                                                                  

Nähä nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig...är ju skola imorn.
//S


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela