Sara Bjersgård

pluggarlördag

Publicerad 2008-10-18 12:19:19 i Allmänt,

Sitter i mamma och pappas säng och ska försöka komma igång och plugga snart.....har tagit med mig all kurslitteratur och alla papper och ska försöka beta av en del saker....kanske till och med börja plugga inför tentan som är nästa måndag....tror iof att jag inte kommer komma ihåg så mycket av de jag läser ändå men vi får se. Lankillarna höll på länge inatt( men de är väl de man gör när man lanar) och ändå så är de uppe tidigare än mig.....min bror kommer inte vara så social imorn känner jag på mig!!! Älsklingen kommer ut hit om några timmar och så får jag oxå någon att umgås med=)
Allt detta ligger och väntar på mig nu.....jag vill inte!!!

           
Detta skall jag ta tag i först....och känns så surt då de känns så himla onödigt...alla tycker de men ingen vågar säga de till vår lärare då hon är lite bitsk av sig!!! Jag måste läsa närmare 100sidor som någon annan kommer redovisa sen!!!

Måste bara skriva om min nya favvo godis med.....helt underbar god.....ätit den ett tag nu men konstaterade igår att dom är för jäkla goda.....tyvärr är de en dyr vana, kostar multum!

Detta är den vita chokladsorten, hittade ingen bild på dom jag tycker om. Jag kör på de som är bruna, finns en med bara mjölkchoklad och nogat i och sen en med lite krisp....dom är nästan bäst, tror båda har en brunt papper. Har ni aldrig testat så är de påtiden att ni gör de....ååå så goda dom är. De bästa med dom är att de är så mäkliga så de räcker liksom med en så är sötbegäret mättat....men som sagt, de är dyra. Har man tur kan man hitta ställen som säljer dessa 2 för 12kr. På skolan kostar dom 8kr/st.....för en chokladbit liksom....men ibland är de värt de, ibland kan man unna sig!
Nähä...dax att börja läsa innnan jag tappar fokus
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela