Sara Bjersgård

pusskalas

Publicerad 2008-10-15 22:20:10 i Allmänt,

ååå vilket bra avsnitt av Grey's de var idag....vill se mer!!! Va häftigt när "hon" hade byggt deras drömhus med ljuslyktor.....
Måste ta och uppdatera mig på vad som händer i cityakuten....går ju samtidigt som CSI och de kan jag absolut inte missa! Men älsklingen fixade hela resten av säsong 14 av "ER"(även kallad cityakuten) så ska som sagt kolla lite snart så jag håller mig uppdaterad.....
Förstår inte detta...nu har massa bra serier börjat igen, kollade knappt bara på CSI innan, nu vill jag följa massor av olika, hela ens kväll blir uppbunden av tv program. Man skulle ha de som Karin ibland....hon har bara 1,2,4, 6 och barnkanalen....när man är hos henne får man lite abstinens först men efter en helg saknar man de inte. Man kan ju hitta på så mycket annat liksom.....fast att ha de så jämt....nä de skulle aldrig funka, fattar inte att hon klarar sig...?!=)
Dax att ta och borsta gaddarna nu och kojsa i sängs.
Sov sött mina vänner
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela