Sara Bjersgård

så blev kvällen...

Publicerad 2008-10-25 16:20:53 i Allmänt,

Nu fungerar kameran igen och dax att berätta om kvällens bravader!
Jag fick ett fint paket av Lina och Frida när dom kom....var ju inte jag som fyllde år.


Linda hade lekt med detta på jobbet den dagen och hon tyckte jag skulle få lite terapiarbete. Jag har oxå lekt med detta på jobbet och tycker de är rätt roligt, men detta var en mer avancerad modell....

Jag satte Linda och Frida direkt i arbete....Linda visar sin kreativa sida=)
Sedan efter lite lekande åkte vi ner mot stan....vi mötte upp Lina och gick mot restaurangkvarteret.
Vi hade inte bokat bord så vi gick från ställe till ställe....se vart de fanns plats och vad de blev för mat. Vi hamnade tillslut på ett stammisställe: Chilithai så vi visste att de skulle bli gott=)
Efter lite missar och så fick vi alla tillslut vår mat och de blev en trevlig utgång.

Blev friterad kyckling med sötsur sås!




Härlig kväll med mina underbara vänner

Efter maten bar de iväg hem till Lina istället för till mig.....de var Buzz som väntade. Av någon konstig anledning vann jag varje gång....vilket aldrig hänt mig innan, förstår inte varför dom andra inte kunde glädjas med mig...*ler*
Har himla fina bilder på alla när vi gör fula grimaser men dom får jag inte lägga upp på bloggen, de över bilderna har jag fått godkända. Men Lindas grimars var absolut bäst...så mycket kan jag säga!!!

Så här roligt var de igår......
Tack för igår mina vänner...ni är bäst!
//S









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela